کابل Xhorse MVCI PRO J2534
از دو استاندارد تشخیصی اصلی D-PDU و J2534 پشتیبانی می کند، پشتیبانی از
فولکس واگن، تویوتا، هوندا، فورد و سایر خودروسازان. می تواند جایگزین
VAS6154 برای VW شود. آموزش:
مرحله 1:
نرم افزار MVCI PRO را باز کنید
Vehicle Diagnosis >> Volkswagen ODIS را انتخاب کنی
گام 2:
برای حذف نصب درایور موجود، روی «حذف نصب» کلیک کنی
مرحله 3:
پس از اتمام حذف، روی "INSTALL" کلیک کنید.
برای نصب حالت 6154، روی «بله» کلیک کنید، این حالت با پروتکل PDU سازگار است.
برای نصب حالت 5054 که با پروتکل Passthru J2534 سازگار است، روی "نه" کلیک کنید.
برای اتمام نصب روی "بله" کلیک کنید.
انجام شده!
CGDI CG100X جدیدترین نرم افزار V1.3.9.0 به روز شده در 30 ژانویه 2024.
به روز رسانی اطلاعات:
مدل های زیر برای داشبورد اضافه شده است.
BAIC EU5 PLUS 2021- 24C64 (داشبورد)+95320(BCM) (LCD)
Benz ML320 2002- 24C16
Besturn NAT 2023- 24C16
تک ماشین برقی STM8S105K6
دانگ فنگ رویچی EC31 R5F10DPxxx
DongFeng Fengxing T5L 2022- 9S12HA32
DongFeng Yufeng 2023- 93C66
DongFeng Captain EV350 24C128
DongFeng Yufeng 2021- 93C66
FuDi Lion F22 2019- 24C64
فورد YeMa 2018- 24C32
FOTON xiangling 2023- 24C16
Trumpchi GA4 2020- 24C16
Redflag H5 2023- 24C32
Redflag HQ5 2022- 24C16
Geely Emgrand 2020- 24C08
JAC Heyue A13 R5F10DPJJ
Longjia VMAX300 R5F10xxx
HONGYAN Jie bao245 STM32F105VC
اتوبوس معبد شائولین 9S12HY48 V2
WuLing RS-5 2019- S6J324C
هیوندای مینگتو 2021- 24C16
یوتونگ CL7 24C16
مدل های زیر برای ایربگ اضافه شده است.
تویوتا 89170-02T60 TC234 (پول نفت)
جیلی 8891696534 681659900 TC222-16F
مدل های زیر برای خواندن و نوشتن داشبورد اضافه شده است.
Volvo V40 2014- 9S12XHY256 (بخوانید بنویسید)
هیوندای النترا R7F701461 (بخوانید بنویسید)
روش به روز رسانی:
برنامهنویس CGDI CG100X و رایانه را از طریق کابل USB وصل کنید و برای بهروزرسانی مستقیم فرمان را دنبال کنید.
Alientech KESS V3 SUZUKI Bosch MED17.9.63 را برنامهریزی مجدد از طریق OBD (انحصاری جهانی!)
به لطف پروتکل جدید خواندن مجازی برای KESS3، روی سوزوکی بالنو، سوئیفت، SX-4 و ویتارا کار کنید. فرصت های تجاری کارگاه خود را با خدماتی سریع و دقیق که به موتورهای توربو بنزینی کوچک سازنده ژاپنی اختصاص داده شده است، گسترش دهید. با KESS3، شما نه تنها تیونینگ انجام می دهید، بلکه خواسته های مختلف مشتریان خود را نیز برآورده می کنید، مانند کارایی سوخت و تعمیرات.
Bosch MED17.9.63
با
استفاده از حالت OBD KESS3 بدون خطر کار کنید و تنها در چند مرحله ساده از
پیکربندی عملکرد جدید برای وسایل نقلیه وارد شده به کارگاه شما اطمینان
حاصل کنید.
Baleno | 1.0 12v Boosterjet 5MT | Petrol | 82 kW |
Baleno | 1.0 12v Boosterjet Automatik 6AT | Petrol | 82 kW |
Swift | 1.0 12v Boosterjet 5MT | Petrol | 82 kW |
Swift | 1.0 12v Boosterjet Automatik 6AT | Petrol | 82 kW |
Swift | 1.0 12v Boosterjet SHVS 5MT | Petrol | 82 kW |
Swift Sport | 1.4 16v Boosterjet 6AT | Petrol | 103 kW |
Swift Sport | 1.4 16v Boosterjet 6MT | Petrol | 103 kW |
SX4 S-Cross | 1.0 12v Boosterjet 5MT | Petrol | 82 kW |
SX4 S-Cross | 1.0 12v Boosterjet Automatik 6AT | Petrol | 82 kW |
SX4 S-Cross | 1.4 16v Boosterjet 6AT | Petrol | 103 kW |
SX4 S-Cross | 1.4 16v Boosterjet 6MT | Petrol | 103 kW |
Vitara | 1.0 12v Boosterjet 5MT | Petrol | 82 kW |
Vitara | 1.0 12v Boosterjet Automatik 6AT | Petrol | 82 kW |
Vitara | 1.4 16v Boosterjet 6AT | Petrol | 103 kW |
Vitara | 1.4 16v Boosterjet 6MT | Petrol | 103 kW |
چگونه SUZUKI Bosch MED17.9.63 خواندن، نوشتن، VR را با Kess V3 انجام دهیم؟
برنامهنویس Kess V3 ECU و رایانه را از طریق کابل USB وصل کنید، نرمافزار Alientech Suite را اجرا کنید
مدل ECU سوزوکی و حالت اتصال مربوطه را انتخاب کنید و سپس دفترچه راهنما را بررسی کنید. دستورالعمل عملکرد و نمودار اتصال، آن را دنبال کنید تا Kess V3 و ECU را به درستی متصل کنید
پس از اتصال، به رابط خواندن و نوشتن بروید و گزینه مربوطه را برای کار انتخاب کنید.
برنامه نویس اصلی Alientech KESS3 ECU و TCU:
چگونه ISN را از ECU موتور EDC17C50 BMW MINI Cooper خوانده و اصلاح کنیم؟
این را می توان با برنامه نویس کلید Xhorse VVDI2 و Kess V3 اصلی روی نیمکت انجام داد.
عملیات اول:
BMW ISN را با VVDI2 بخوانید
نمودار ECU VVDI2 و BMW MINI EDC17C50:
نیاز به اتصال کابل های CAN-L، CAN-H، VCC و GND دارید
برنامه نویس کلید VVDI2 را از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل کنید
نرم افزار VVDI2 را باز کرده و روی BMW کلیک کنی
Key Learn>> ECU/CAS ISN>> E-Series ISN- EDC17xx (16 Byte) را انتخاب کنید
اطلاعات ECU و ECU ISN را با موفقیت بخوانید
همچنین
میتوانید VIN را بخوانید، ISN و VIN را در آنجا تغییر دهید، و در صورت
تمایل فایل را برای نوشتن در موتور جدید BMW ذخیره کنید.
عملیات دوم:
از اطلاعات BMW EEPROM با Alientech KESS V3 پشتیبان تهیه کنید و فایل را با Xhorse VVDI2 برای خواندن ISN بارگیری کنید.
KESS3 BMW MINI EDC17C50 ECU PINOUT نمودار:
PIN | Color | Description |
PIN 1, 18 | Red | VECU |
PIN 2 | Black | GND |
PIN 56 | White | CAN-H |
PIN 55 | Green | CAN-L |
PIN 92 | Light Blue | GPT1 |
PIN 89 | Pink | GPT2 |
منبع تغذیه میز 1400K3ALIM را به KESS3 وصل کنید
طبق نمودار بالا، کابل 144300KBNC را با استفاده از پسوند مناسب 144300KTER به کانکتور ECU وصل کنید
برنامه نویس KESS3 ECU را از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل کنید
پس از اتصال، نرم افزار ALIENTECHsuite را اجرا کنید
برای بدست آوردن سریع مدل ECU مربوطه، edc17c50 را در کادر جستجو وارد کنید
روی "ادامه" به مرحله بعد کلیک کنید
حالت نیمکت را برای خواندن و ذخیره داده های EEPROM انتخاب کنید
به رابط VVDI2 ECU/CAS ISN بروید و E-Series ISN-EDC17xx (16 Bytes) را انتخاب کنید.
برای آپلود دادههای اصلی EEPROM که با ALIENTECH Kess3 ذخیره شدهاند، روی «بارگیری از فایل» کلیک کنید.
BMW ISN را با موفقیت بخوانی
پس از آن می توانید ISN را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.
انجام شده!
ادامه مطلب ...