UOBDII BLOG

تشخیص خودکار ، برنامه ریزی کلیدی ، بارگیری نرم افزار OBD

UOBDII BLOG

تشخیص خودکار ، برنامه ریزی کلیدی ، بارگیری نرم افزار OBD

OBDSTAR DC706 تعمیرات 2016 هوندا سیویک کیهین سرعت دور آرام

OBDSTAR DC706 مشکل سرعت بیکار Honda Civic Keihin PGM fitc1782 2016 را با موفقیت تعمیر کرد.

پیشینه تعمیر و نگهداری:
یک هوندا سیویک مدل 2016 با موتور 1.5T در هنگام قرار گرفتن در دنده D تکان می خورد. داشبورد دور موتور تقریباً 600-650 RPM را نشان می داد. ابزارهای تشخیصی هیچ کد عیب را گزارش نکردند، و بازرسی کامل سخت افزار هیچ ناهنجاری را نشان نداد. تمیز کردن بدنه دریچه گاز مشکل را حل نکرد.

راه حل:
این مشکل با موفقیت با استفاده از DC706 حل شد و از عملکرد تعمیر با یک کلیک آن استفاده کرد که برای رفع مشکلات کم کارکرد در نسل دهم هوندا سیویک طراحی شده است.

ابزار مورد نیاز::

الزامات:

  • مطمئن شوید که نرم افزار ECM به نسخه V31.42 یا بالاتر به روز شده است.
  • در طول عملیات اتصال به اینترنت پایدار را حفظ کنید.

راهنمای عملیات:

  1. ناوبری:

رابط DC706 را باز کنید و به ECU Flasher > ECM > ECM V31.42 بروید.
مدل ECM را جستجو کنید: HONDA KEIHIN PGM FITC1782.

  1. آماده سازی:
    برای مشاهده جزئیات روش های اتصال و دستورالعمل های عملیات، روی [Guide] کلیک کنید.
  2. شروع فرآیند:
    • حالت "BENCH" را انتخاب کنید و آداپتور MP001 را انتخاب کنید.

  1. اتصال پینوت:
    برای اتصالات، نمودار pinout را دنبال کنید:
ECU PinTool Pin
A-Pin 712V (16)
A-Pin 13GND (4+5)
B-Pin 3012V (16)
B-Pin 22GND (4+5)
A-Pin 36CAN L (14)
A-Pin 37CAN H (6)

  1. راه اندازی سخت افزار:
    • طبق نمودار، برنامه نویس MP001 را با استفاده از بلوز روی صندلی به هوندا ECM متصل کنید.
    • برنامه نویس OBDSTAR MP001 را از طریق کابل اصلی به ابزار ECU DC706 متصل کنید.
    • منبع تغذیه را به کابل اصلی وصل کنید.

  1. عملیات ECU:
    • برای برقراری ارتباط با ECU در حالت Bench، روی [Start] کلیک کنید.
    • داده های فلش INT (TC1782) را بخوانید و بنویسید.
    • هنگام نوشتن فلش INT، داده ها را تأیید کنید.

  1. تنظیم سرعت در حالت آرام:
    • سرعت دور آرام را روی 800 دور در دقیقه تنظیم کنید.

نتیجه:
مشکل سرعت آرام در هوندا سیویک 2016 با استفاده از ابزار OBDSTAR DC706 ECU با موفقیت حل شد. خودرو اکنون بدون هیچ گونه لرزش در دنده D به آرامی کار می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد