UOBDII BLOG

تشخیص خودکار ، برنامه ریزی کلیدی ، بارگیری نرم افزار OBD

UOBDII BLOG

تشخیص خودکار ، برنامه ریزی کلیدی ، بارگیری نرم افزار OBD

بررسی ابزار تشخیص هوشمند Launch X431 Pro5 2022

Launch X431 Pro5 از LAUNCH X431 PRO3 و X431 V+ ارتقا یافته است، LAUNCH X431 PRO5 با عملکردهای بارگذاری شده خود در بین برترین اسکنرهای تشخیصی حرفه ای در سال 2022 رتبه بندی می شود: SmartBox 3.0، J2534 ECU، برنامه نویسی خودکار ECU و ACUV، برنامه نویسی آنلاین Intellida ECU و ECUV. AutoScan، 50+ خدمات داغ، تشخیص همه سیستم، عملکرد هدایت‌شده VAG، FCA AutoAuth Access و غیره. این نرم‌افزار به 2018/2019/2020/ به‌روزرسانی شده است و جدیدترین خودروها و مدل‌های سال 2021 را پوشش می‌دهد.


آیا ویژگی جدیدی با Launch X431 Pro5 وجود دارد؟
Launch X431 Pro5 مجهز به LAUNCH X431 Smartbox 3.0 است که به تازگی توسعه یافته است که با تمام پروتکل های جدید J2534/DOIP/CANFD سازگار است و به شما قدرت دسترسی به داده ها و دانلودهای برنامه نویسی OE را برای تویوتا، هوندا، ولوو، VW، GM، کرایسلر، بنز، می دهد. شاسی بلندهای جگوار، لندرور، جنرال الکتریک و BMW E/F/G. همچنین به عنوان یک VCI بی سیم عمل می کند که به خودرو اجازه می دهد تا داده ها را بدون اتصال فیزیکی به تبلت تشخیصی منتقل کند.

عملکردهای X431 Pro5 را راه اندازی کنید:


کنترل‌های دو جهته عالی، خدمات هوشمند و پیشرفته برای مکانیک‌هایی که به دنبال یک اسکنر تشخیصی با فوق‌العاده راحت هستند توسعه یافته‌اند: 1) تست‌های فعال: دستورالعمل‌های مستقیم برای عیب‌یابی آسان ارسال می‌شود. 2) تشخیص هوشمند شامل AutoScan و AutoVIN (2006+) تا شما را از طریق محصولات تشخیصی راهنمایی کند. 3) عملکرد هدایت‌شده VAG به شما امکان می‌دهد از کد دسترسی امنیتی و شماره کانال برای انجام کالیبراسیون‌های تطبیق برای خودروهای VAG چشم پوشی کنید.

LAUNCH X431 PRO 5 انواع توابع خدمات پیشرفته و حیاتی را انجام می دهد تا خدمات را در کارگاه آسان کند، که شامل بازنشانی های متعدد برای روغن، SAS، EPB، TPMS، ایموبلایزر، BMS، DPF، AFS Headlamp، گیربکس، تعلیق، سانروف به علاوه بسیاری از موارد است. بیشتر. همچنین، این ابزار اسکن LAUNCH X431 PRO5 می‌تواند عیب‌یابی را در تمام سیستم‌های خودرو و وسایل الکترونیکی برای طیف وسیعی از بیش از 100 سازنده خودرو محبوب در سراسر جهان اجرا کند.

کدنویسی آنلاین: ماژول ECU تازه نصب شده را مطابقت دهید، دوباره یاد بگیرید و کدنویسی کنید و همه چیز را برای VW، Audi، BMW، Porsche و غیره به مسیر خود برگردانید. پشتیبانی از DC9-36V برای عیب یابی خودروهای تجاری (*نرم افزار تولید HD و آداپتورهای غیر 16 پین اختیاری هستند). FCA AutoAuth Access: دور زدن SGM برای تشخیص، تست فعال، کالیبراسیون و غیره برای وسایل نقلیه گروه FCA.

ماژول های عملکرد سازگار، Launch X431 Pro5 از توابع بیشتری پشتیبانی می کند که شامل جعبه ابزار کالیبراسیون ADAS می شود. LAUNCH X431 ; VSP-600 VideoScope برای بازرسی های بصری از نزدیک، LAUNCH X431 TSGUN برای ویژگی های کامل TPMS. و Immobilizer X-PROG & X-PROG3 برای برنامه نویسی کلید در سطح قفل ساز. *همه ماژول های تابع به صورت جداگانه فروخته می شوند.

سخت افزار پیشرفته:
تبلت Launch X431 Pro5 مجهز به سیستم عامل اندروید 9.0، پردازنده 8 هسته ای 1.8 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا 128 گیگابایت)، صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی HD 1920*1200، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است.

آموزش Xhorse CONDOR XC-MINI PLUS II: برش کلید جدید هوندا سیویک

چگونه از Xhorse CONDOR XC-MINI PLUS II یک کلید جدید هوندا سیویک/اینتگرا استفاده کنیم؟

در اینجا آموزش ها وجود دارد:
کلید جدید هوندا سیویک/اینتگرا بسیار ضخیم است. بنابراین ما از یک کلید خالی شماره 123 برای تکرار استفاده کردیم. از آنجایی که قسمت خالی ضخیم است، ابتدا باید آن را برش دهید.

مراحل:
تنظیم پروب و قطر برش>> کالیبره کردن دستگاه>> انجام تشخیص عمق برش>> نازک برش قسمت خالی (سر/ارتفاع کلید)>> نوک کلید برش>> گاز گرفتن کلید برش

مرحله 1: پروب و قطر برش را تنظیم کنید
روی تنظیمات>> تنظیمات برش>> تنظیم قطر پروب و برش ضربه بزنید
تأیید کنید که گزینه‌های پیش‌فرض درست هستند یا خیر، اگر بله، برای ادامه روی «ذخیره» کلیک کنید. اگر نه، داده ها را تغییر دهید و ذخیره کنید.
قطر پروب پیش فرض 1.0 میلی متر و فرز 2.5 میلی متر است، فقط روی «ذخیره» ضربه بزنید.


 

مرحله 2: Condor XC Mini Plus II را کالیبره کنید
به منوی اصلی برگردید

گیره M5، برش 2.5 میلی متری، پروب 1.0 میلی متری را روی XC Mini Plus II نصب کنید
برای کالیبره کردن دستگاه برش کلید XC Mini Plus II روی برش دستی>> حالت خط>> مقداردهی اولیه ضربه بزنید.

مرحله 3: تشخیص عمق برش را روی سطح مرجع انجام دهید
کلید خالی را وارد کنید و گیره را سفت کنید
برای تعیین نقاط مرجع ارتفاع، نقطه Z را تشخیص دهید
پروب را تا جایی حرکت دهید که درست بالای جای خالی قرار گیرد

نقطه Z را تشخیص داده و نقطه را ثبت کنید
در حال حاضر Mini Plus II از ثبت 2-6 امتیاز پشتیبانی می کند

می توانید 6 نقطه را مستقیماً ثبت کنید و آن را نازک کنید.
با این حال، این نقاط باید به طور دقیق ثبت شوند و ثبت آن با چشم انسان سخت است (شاید به کولیس ورنیه نیاز داشته باشید)، بنابراین توصیه می شود برای پایان برش، 8 نقطه را ثبت کنید.

ابتدا 6 نقطه و سپس 2 نقطه را تشخیص دهید
نقطه 1، نقطه 2، نقطه 3، نقطه 4، نقطه 5 و نقطه 6 را به ترتیب تشخیص دهید
این نکات را با موفقیت ثبت کنید

مرحله 4: Blank را نازک برش دهید
عمق برش را روی 1.50 میلی متر تنظیم کنید و روی «برش» ضربه بزنید.
شروع به بریدن قسمت خالی کنید…
برش به پایان رسید و می توانید ببینید که قسمت های داخل 6 نقطه کاملاً نازک شده اند.

مرحله 5: قسمت سر کلید را برش دهید
کلید را برعکس وارد کنید
"شروع برش" را فشار دهید
عمق برش 1.50 میلی متر است و برای ادامه روی «برش» کلیک کنید.
برش 6 امتیاز را تمام کنید.


نیاز به ثبت دو نقطه آخر و قطع تنظیم مجدد کلید
دستگاه را راه اندازی کنید
کلید خالی را وارد کنید و گیره را سفت کنید

نقطه Z را تشخیص دهید
نقطه 1 و 2 را تشخیص دهید
عمق برش نیز 1.50 میلی متر است و برش را شروع کنید

مرحله 6: قسمت ارتفاع کلید را برش دهید
عمق برش را روی 1.50 میلی متر تنظیم کنید و روی «برش» ضربه بزنید.
جای خالی کلید نازک شده است

مرحله 7: نوک کلید را برش دهید
بر اساس شکل نوک کلید اصلی، کلید را خالی علامت بزنید
روی Manual cutting>> Line mode>> Initialize ضربه بزنید
پس از راه اندازی دستگاه برش کلید Xhorse، کلید خالی را وارد کرده و گیره را سفت کنید.

نقطه Z را تشخیص دهید
نقطه 1، نقطه 2 و نقطه 3 را به ترتیب تشخیص دهید
تشخیص موفقیت آمیز بود، سپس نقطه را ثبت کنید.
روی «شروع برش» ضربه بزنید
عمق برش را روی ۱.۷۵ میلی‌متر تنظیم کنید و روی «برش» ضربه بزنید.
برش کامل شد

مرحله 8: گاز گرفتن کلید را برش دهید
روی خودرو>> برند/مدل>> همه مناطق>> هوندا>> سیویک>> SY 16886 ضربه بزنید

دو طرف کلیدهای سیویک در گاز گرفتن متفاوت هستند.


یک طرف را شناسایی کنید و شروع به رمزگشایی طرف کنید.
کلید اصلی را وارد کرده و گیره را محکم کنید
برای رمزگشایی یک طرف کلید روی «کلید رمزگشایی» ضربه بزنید

در کنار یادگیری کامل شد، سپس "سمت B" را فشار دهید
کلید را برگردانید و گیره را سفت کنید
برای رمزگشایی سمت B کلید روی «کلید رمزگشایی» ضربه بزنید
یادگیری کلید موفقیت آمیز است.


کلید خالی را وارد کنید و گیره را سفت کنید
برای کپی کردن یک طرف کلید روی "شروع برش" کلیک کنید
پس از کپی کردن سمت A، کلید را برگردانید و سمت B را کپی کنید.
تکثیر کلید جدید هوندا سیویک/اینتگرا را به پایان برسانید و کلید را برای تست در سیلندر قرار دهید، کاملاً کار می کند.


بیشتر بدانید: https://www.uobdii.com/wholesale/xhorse-condor-xc-mini-plus-ii.html

OBDSTAR iScan برای تشخیص موتور سیکلت DUCATI و لیست پشتیبانی IMMO

OBDSTAR iSCAN for DUCATI یک تبلت قابل حمل است که دارای عملکرد فوق العاده و طراحی ظاهری صنعتی تخصصی برای DUCATI است و از عملکردهای تشخیصی و ایممو پشتیبانی می کند.


در اینجا لیست پشتیبانی آمده است:
OBDSTAR Iscan For Ducati Diagnostic Tool Support List IMMO:

https://uobdii.blogspot.com/2022/03/obdstar-iscan-immo-support-list.html

 

لیست و جزئیات بیشتر OBDSTAR Iscan For Ducati از لیست IMMO پشتیبانی می کند: https://www.uobdii.com/upload/pro/21122416403413176049.xlsx

لیست تشخیصی پشتیبانی OBDSTAR Iscan For Ducati Diagnostic Tool:

https://blog.uobdii.com/obdstar-iscan-for-ducati-motorcycle-diagnostic-and-immo-support-list/

لیست پشتیبانی و جزئیات بیشتر OBDSTAR Iscan For Ducati Diagnostic: https://www.uobdii.com/upload/pro/21122416403413168123.xlsx


مقایسه Autel MaxiIM: KM100 VS IM508 در مقابل IM608

Autel MaxiIM Series IMMO Programming Tool کیت ژنراتور کلید جهانی Autel MaxiIM KM100 که به تازگی منتشر شده است. در مقایسه با Autel MaxiIM IM508 و IM608، Autel KM100 از تولید فرستنده و کلید جهانی، ویرایش و شبیه‌سازی ترانسپوندر و تشخیص کویل احتراق پشتیبانی می‌کند. Autel KM100 از عملکردهای عیب یابی و سرویس خودرو پشتیبانی نمی کند.


جدول مقایسه Autel IM608 VS IM508 VS KM100:

FunctionAutel MaxiIM IM508Autel MaxiIM IM608Autel MaxiIM KM100
Universal Transponder & Key GenerationNoNoYes
Transponder Simulation Editing & CloningNoNoYes
Ignition Coil DetectionNoNoYes
Vehicle DiagnosticsYes, Basic functionYesNo
Vehicle Service FunctionsYesYesNo
IMMO Function via ProgrammerYesYesNo
Frequency ReadingYesYesYes
Frequency DetectionYesYesYes
Key Unlocking/Key RenewYesYesYes
Immobilizer Data ProcessingYesYesYes
IMMO in Open OBD modeYesYesYes


Learn More:
https://blog.uobdii.com/autel-key-programmer-review/