UOBDII BLOG

تشخیص خودکار ، برنامه ریزی کلیدی ، بارگیری نرم افزار OBD

UOBDII BLOG

تشخیص خودکار ، برنامه ریزی کلیدی ، بارگیری نرم افزار OBD

نحوه استفاده از کارت TCP Autel برای فعال کردن اشتراک نرم افزار

چرا به اشتراک نرم افزار Autel (TCP) نیاز دارید؟
با آخرین نسخه های نرم افزار Autel آشنا شوید و ارزش سرمایه گذاری خود را با برنامه مراقبت کامل Autel (TCP) افزایش دهید. وقتی مشترک Autel TCP می‌شوید، از ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی که از Autel منتشر می‌شوند، بهره‌مند می‌شوید، از جمله پوشش گسترده‌ای برای آخرین مدل‌ها و مدل‌های خودرو.
به روز رسانی پوشش ابزار شما سریع و آسان است و برنامه Autel Total Care ابزار شما را در حال اجرا نگه می دارد و دسترسی نامحدودی به آخرین نرم افزار و عملکرد برای یک سال کامل برای شما فراهم می کند.

(توجه: اکثر دستگاه های Autel با یک سال به روز رسانی رایگان ارائه می شوند. پس از یک سال، برای دریافت آخرین سرویس به روز رسانی باید Autel TCP را خریداری کنید.)

چگونه می توان سرویس Autel Update (TCP) را پرداخت و دریافت کرد؟
یک راه آسان این است که یک کارت TCP Autel را بردارید و شماره را از پشت وارد کنید.


در اینجا مراحل دقیق استفاده از کارت TCP Autel برای فعال کردن اشتراک نرم افزار آمده است:
1. با حساب Autel ID ثبت شده خود وارد Pro.autel.com شوید


2. "حساب شما" - "Redeem" را انتخاب کنید


دستگاه Autel خود را انتخاب کنید و کد فعال سازی خود را از TCP Card Back وارد کنید. (لطفا کارت TCP مناسب برای دستگاه Autel خود را خریداری کنید)


پس از اتمام فعال سازی، لطفا تبلت Autel خود را مجددا راه اندازی کنید.
اطلاعات بیشتر درباره اشتراک نرم افزار Autel (TCP):
https://blog.uobdii.com/autel-software-update-subscription-service-guide/

خرید Autel TCP: https://www.uobdii.com/producttags/autel-update-service.html

Autel Remote Expert چیست و چگونه کار می کند؟

آیا نیاز به برنامه ریزی ماژول دارید؟


برای استخدام یک برنامه نویس با تجربه از تبلت خود در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. کارشناسان Autel Remote اینجا هستند تا به صورت حرفه ای کارهای برنامه نویسی ماژول شما را تکمیل کنند.


فقط نرم افزار خود را به روز کنید و بروید. دستگاه پشتیبانی شده: Autel Maxisys Ultra، MS909، MS919 .....


برای بارگیری گزارش اسکن وسیله نقلیه، بدون هیچ زحمتی با ضربه زدن روی صفحه، سفارشی ایجاد کنید.


پوشش گسترده خودرو و سیستم با کارشناسان همسان.

کارشناسان برای دسترسی فوری در حالت آماده باش هستند. پرداخت آنلاین ساده و ایمن است.

در اینجا نحوه کار Autel Remote Expert آمده است:
تکنسین تبلت را از طریق vci یا vcmi به وسیله نقلیه متصل می کند.


سپس کابل اترنت را به تبلت وصل می کند تا ارتباط پایداری بین خودرو و کارشناس راه دور برقرار کند.


کارشناسان از Autel OE و دستگاه های شخص ثالث برای تکمیل برنامه نویسی از طریق Autel MaxiFlash VCI یا VCMI و Remote Expert Box استفاده خواهند کرد.

تطبیق خودکار سرور برای اطمینان از اتصال کم تاخیر.


با کارشناس از طریق متن صوتی یا ویدیو در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید.


رتبه بندی بازخورد کارشناسان باعث افزایش اعتماد می شود. خدمات تخصصی در کنار شماست.


بیشتر بدانید: https://www.uobdii.com/wholesale/brand-autel/

آموزش VVDI PROG: Clone Smart 450 SAM Motorola 9S12DG256 2K79X

چگونه Smart 450 SAM Motorola 9S12DG256 2K79X توسط VVDI Prog را با Panasonic CF-53 کلون کنیم؟ در اینجا آموزش ها وجود دارد:


ابتدا پوشش ماژول را بردارید و Xhorse VVDI Prog را به درستی با کابل Reflash MC9S12 V1 به ماژول وصل کنید. این پیچیده نیست.
   

سپس به نرم افزار VVDI Prog بروید
نوع، نام تجاری و تراشه را انتخاب کنید
2-MCU، MOTOROLA-MC9S12، MC9S12DG256_UNSECURED است.
ابتدا شناسه 0012 را بخوانید


سپس داده های EEPROM را بخوانید
پس از مطالعه موفقیت آمیز فایل را ذخیره کنید

و داده های FLASH را بخوانید
داده های FLASH خوانده شده را ذخیره کنید


برای انتخاب فایل اصلی EEPROM روی "Open" کلیک کنید
سپس روی "نوشتن" کلیک کنید


دوباره EEPROM را بخوانید
الان هم همینطوره


فایل فلش اصلی را برای نوشتن باز کنید


در نهایت ماژول را بعد از برنامه نویسی تست کنید، روی ماشین خوب کار می کند.
علاوه بر تراشه MC9S12DG، تراشه های MOTOROLA MCU بیشتری توسط برنامه نویس VVDI Prog پشتیبانی می شوند.

لیست MCU را به صورت زیر بررسی کنید: (R به این معنی است که نوع پشتیبانی می شود و £ به این معنی است که نوع به زودی در آینده پشتیبانی می شود)
اظهار نظر پشتیبانی انواع را تولید می کند
MOTOROLA MC9S12XEP R ​​می تواند به طور خودکار فضای D-FLASH/EEE را تعیین کند
MC9S12XA R
MC9S12XB R
MC9S12XD R
MC9S12XDT R
MC9S12XDP R
MC9S12XDQ R
MC9S12DG R
MC9S12DT R
MC9S12P R
MC9S12H R
MC9S12HY £
MC9S12HA £
MC9S12HZ £
MC9S12XHZ £
MC9S12B £
MC9S12GC پوند
MC9S12XS پوند
MC9S12K پوند
MC9S12Q £
MC9S12C £
MC9S12P £
MC9HC(9)08 پوند
ATMEL ATTINY £
ATMEGEA پوند
NEC uPD70F پوند
ST TMS370 پوند

بیشتر بدانید: https://www.uobdii.com/wholesale/vvdi-prog-programmer.html

نظرات بهترین برنامه نویسان کلید خودرو در سال 2022

برنامه نویس های کلید خودرو، ایموبلایزرهای فوق قابل حمل و دستگاه های برنامه نویسی کلیدی هستند که برنامه نویسی کلید حرفه ای، خواندن پین کد و غیره را به مشتریان ارائه می دهند.

مارک های برنامه نویس کلید ماشین که ما بررسی می کنیم محبوب ترین و بهترین هستند از جمله Autel، Xhorse، OBDSTAR، Xtool، Londor، Yanhua. پشتیبانی از اکثر کلیدهای خودرو از وسایل نقلیه اروپایی، آمریکایی و آسیایی. همه برندهای برنامه نویس کلید خودکار از به روز رسانی آنلاین پشتیبانی می کنند تا از جدیدترین نرم افزار دستگاه اطمینان حاصل شود. رابط های طراحی تعامل کاربر پسند، دستورالعمل های روی صفحه و فایل راهنما به استفاده راحت از این برنامه نویس ها کمک می کند. Autel IM608 / IM508 و Xtool X100 نه تنها می توانند کلید را برنامه ریزی کنند، بلکه می توانند ماشین را عیب یابی کنند، مسافت پیموده شده را تصحیح کنند و غیره.

سوال: بهترین برنامه نویس کلید ماشین در سال 2020 چیست؟
پیشگفتار:

بهترین ابزار یک نفر با بهترین ابزار مرد بعدی یکسان نیست.

شما به بهترین ابزار برای نیازهای خود نیاز دارید و فقط شما می دانید که این چیست، بنابراین تمرین ساده ای برای دریافت پاسخ های خود.

1) پوشش قابل اعتمادی را که در حال حاضر فاقد آن هستید، بررسی کنید
2) ارزش آن را برای شما در اولویت قرار می دهد، یعنی چقدر به آن نیاز دارید و از آن استفاده خواهید کرد
3) من شک دارم که 1 ابزار این کار را انجام دهد، بنابراین از نقاط 1 و 2 ابزارهایی را که نیازهای شما را برآورده می کند ترسیم کنید، سپس آن را دقیقاً به آنچه نیاز دارید محدود کرده اید و می خواهید پیدا کنید که کدام ابزار مناسب شماست، سپس کدام ابزار را دارد. بیشترین پتانسیل درآمد برای تعیین ترتیب خرید آنها.

پاسخ دادن به این سوال غیرممکن است، اگر در مورد پوشش مورد نظر شما روشن نباشد، می توانید پاسخ های زیادی دریافت کنید، دیگران به شما خواهند گفت که ابزار مزخرفی است و به جای آن به این ابزار نیاز دارید، سپس دیگری به شما خواهد گفت که این یک چقدر مزخرف است و به این یکی نیاز دارید. ، اوه دوباره گزارش های ترکیبی شما، و اینکه کدام یک با نیازهای شما مطابقت دارد و به ویژه به عنوان گزارش های ترکیبی ارزش را به میز می آورد.

abrirtes همیشه مفید است
zedfull ممکن است مفید باشد
Autel IM608 ممکن است مفید باشد
Lonsdor K518ISE ممکن است مفید باشد
TDB1000 در حال نفوذ است

بسیاری از واحدهای عمومی در اطراف، مهم نیست که چه واحدی باشد، شما گزارش های ترکیبی در مورد آن خواهید خواند، این انجمن ها، گروه ها و مردم هستند، هرگز موافق نیستند، همه دوست دارند یا متنفرند، یک مرد به سراغ ابزار بروید، یکی دیگر از ابزار گرد و غبارگیر است، ابزاری که یکی دوست دارد دیگری متنفر است. ، بنابراین گزارش های مختلط همانطور که شما می گویید عادی است. من هیچ ابزاری را نمی شناسم که متنفران و منفی های خود را نداشته باشد و کسانی که منفی ها را بیان می کنند، مشکل دیگری در انجمن ها و گروه ها وجود دارد، شما فقط منفی ها را با تعداد کمتری پست در موارد مثبت می خوانید، این شبکه است. من شک دارم که ابزاری را پیدا کنید که گزارش های ترکیبی از کاربران یا آنهایی که وانمود می کنند کاربر هستند نداشته باشد. کار سخت روی گزارش های منفی، اشتباهات رویه ای را از بین می برد.
پس فایده همان پوشش تعدادی از ابزارهایی که قبلاً دارید و احتمالاً ترجیح می دهید چیست، مطمئناً منطقی تر است که به دنبال پر کردن شکاف هایی باشید که قبلاً پوشش قابل اعتماد رایگان رمزگذاری ندارید، این کار ابزارهای فروشنده را باز می کند. ، ابزارهای متخصص و خیلی چیزهای دیگر، ابزار دیگری چه فایده ای دارد که فقط چیزهایی را که قبلاً در تعدادی از ماشین ها دارید پوشش می دهد، و از آنجایی که برخی از این ماشین ها از یکدیگر کپی می کنند، آنها را می شناسید، سپس نیاز آنها را حتی بیشتر کاهش می دهد. .

Autel با همه حساب ها کیت مناسبی است. Autel پوشش هایی دارد که دیگران ندارند، اما با هزینه ابزار و 700 پوند در سال برای به روز رسانی، زمانی که پوشش زیادی از آن در جاهای دیگر دارید، می توانید به اندازه کافی از آن استفاده کنید.

اسمارت پرو در فوردهای جدید بسیار خوب است و تعداد کمی از رنوهای جدید را به خوبی انجام می‌دهد، اما این توکن‌ها می‌توانند صدمه ببینند، و آیا از آن به اندازه‌ای استفاده می‌کنید که دستمزد نهایی سالانه داشته باشید.

abrites به انتشار akl در ترافیک رنو نیز نزدیک شده است، بنابراین اگر خرید از یک توسعه دهنده اکنون راه حلی به نظر می رسد، مدت زیادی طول نمی کشد تا دیگران آن را خریداری کنند.

Lonsdor بسیاری از کارهایی را که autel انجام می دهد، انجام می دهد، هر دو دارای اشکالاتی هستند و هر دو مانند هر ابزار دیگری مشکلات خود را دارند.

جزییات یکی یکی:
1. بررسی Autel IM608
1).
من ابزارهای Autel زیادی دارم و آنها واقعاً در این زمینه برای من خوب بوده اند، بنابراین طبیعتاً Autel IM608 برای شروع کار من بود. اشتراک آن‌طور که ممکن است برای دیگران، من را منصرف نمی‌کند، زیرا اکنون که از توانایی‌هایشان بیشتر شده‌ام، اشتراک‌های فوری خود را پایان داده‌ام. در مقایسه با قیمت اشتراک فوری، Autel یک افت قیمت است.
تا الان دستم را کاملا خالی نگذاشته است. من یک هیوندای آزرا 2008 داشتم که از گرفتن کد پین امتناع کرد، بنابراین مجبور شدم یکی را بخرم. یک Jeep Commander داشته باشید که از تعویض PCM VIN روی OBD2 خودداری می کند، حتی اگر روی بسیاری دیگر کار می کند. در نهایت فقط VIN WCM را تغییر داد تا همگام شوند و این برای مشتری مشکلی ندارد زیرا ما تست آلایندگی انجام نمی دهیم. . 2008 Saab 9-3 از آن کد پین نمی گیرد.

2).
من صاحب Autel MaxiIM IM608 هستم. من آن را خریدم زیرا می خواستم برنامه نویسی کلیدی بیشتری انجام دهم. اولین وسیله نقلیه من که از آن استفاده کردم، فیات 500 NEC MCU 2015 در BCM بود. من نتوانستم پین را در NEC پیدا کنم، توانستم با VVDI prog بخوانم. بنابراین من Autel IM608 را خریدم، بدون مشکل قادر به خواندن پین بود. رفت تا ترانسپوندر را از پیش کدگذاری کند (کلید فروشنده مشکلی نداشت اما من از aftermarket استفاده می‌کردم) و IM608 اطلاعات مورد نیاز را از IMMO دریافت نمی‌کرد (گفت: Failed, Locked BCM, مجبور به قطع باتری برای برقراری ارتباط مجدد شد).

بنابراین با پشتیبانی Autel (چین) تماس گرفتم، Autel USA را امتحان کردم، اما به نظر نمی رسید آنها خیلی آگاه باشند. پشتیبانی چینی Autel در عرض چند دقیقه توانست خطا را در سرور خود ببیند، آنها نرم افزار بتا را برای IMMO_FIAT برای من ارسال کردند تا مشکل را حل کنم. کاملا کار کرد.

تمام وسایل نقلیه دیگری که من امتحان کرده‌ام به خوبی پیش رفته‌اند، من در مورد Incode/outcode در فوردهای جدید کنجکاو بودم. این یک کلید را در ترانزیت فورد 2018 برنامه ریزی کرد، بدون مشکل، هیچ پین یا کد / کد خروجی نخواست.

من فقط Autel را خریدم زیرا قاب Maxisys Elite و ADAS آنها را دارم و از ابزار آنها بسیار راضی هستم. من هرگز از Lonsdor یا OBDStar استفاده نکرده ام، بنابراین نمی توانم در مورد عملکرد آنها نظر بدهم.

یک امتیاز بزرگ برای IM608 این است که شما کدنویسی SCN، کدگذاری آنلاین VW و غیره را نیز دریافت می کنید. من همیشه از XP400 برای شبیه‌سازی ماژول‌ها استفاده می‌کنم، VVDI prog قبلاً «go to» من بود، اما اکنون Xp400 است.

آیا این یک ابزار تازه کار است؟ نه، اگر تازه کار هستید احتمالاً ناامید خواهید شد. اما اگر مهارت های اولیه EEPROM و MCU / مهارت های قفل ساز دارید، آن را به شدت توصیه می کنیم.

3. اگر کیت بسته نرم افزاری همراه با شبیه ساز کلید APB112 و GBOX2 را خریداری کنید، Autel IM608 ارزش بیشتری دارد. به طور معمول بسته ای که شامل این 2 می شود به همان قیمت برنامه نویس IM608 با XP400 است.

من زیاد روی مرسدس یا فولکس واگن کار نمی‌کنم، بنابراین نمی‌توانم زیاد با آن صحبت کنم

تمام فوردها و فیات هایی را که من روی آنها کار کرده ام حتی فیات جدیدتر را کنترل می کند
BMW در IM608 جریان درآمد بسیار خوبی داشته است، در حال حاضر برای ابزار و سپس مقداری پول پرداخت کرده است، و من به تازگی از دروازه خارج شده و هر چیزی را می دانم.

من آن را برای یک ابزار اول به این دلایل توصیه می کنم:
1. این اولین ابزار کلیدی من است و برای یادگیری عالی است
2. پشتیبانی فنی برای Autel به درستی انجام می شود، تیم imo در آنجا آگاه است و در واقع می خواهد کمک کند. جوسی همان کسی است که من او را می خواهم.
3. نسبتاً جهانی است و اگر نرم‌افزار کم باشد، اغلب اوقات به دلیل XP400 و GBOX2 نمی‌توانید با کار اضافی کار را انجام دهید، اما اگر مرده‌تان روی JUST OBD تنظیم شود، اصلاً این کار را انجام ندهید.
4. نرم افزار دیاگ خوب است، دارای ویرایشگر هگز داخلی است که به خوبی کار می کند، ذخیره سازی و سازماندهی منظمی دارد.
5. برنامه نویس J2534 یک منبع درآمد اضافی است که اغلب در هنگام صحبت کردن با ایمو نادیده گرفته می شود، اما زمانی که فایل های کارخانه ای مورد نیاز است از آن استفاده می کنم.

اکثر مردم همانطور که به من گفته اند به شما خواهند گفت که هیچ ابزاری همه کارها را انجام نمی دهد. من فکر می کنم VVDI 2 ممکن است نرم افزار بهتری داشته باشد.
اشتراک عاقلانه برخی می گویند IM608 گران است.
خوشبختانه تنها به دست آوردن یکی از این مارک های باکیفیت احتمالاً شما را برای خرید و حتی بیشتر خواستن باز می کند. وقتی IM608 را خریدم فکر کردم خیلی گران است، ماهها طول کشید تا آن را متعهد کنم. حالا که آن را دارم و پول درآورده است، پشیمان نیستم.

من می توانم کیت بسته Autel MaxiIM IM608 + APB112 + G-BOX2 را در اینجا پیوند دهم:


 

بررسی VVDI2:
1) اگر vvdi 2 فول بخرید با آن bmw می گیرید.
vvdi mb، شما باید بسنجید که اگر به نتیجه برسد، آیا به اندازه کافی مرسدس بنز با نرخ های کافی برای بازپرداخت دریافت خواهید کرد، و در مورد نرخ های NI چه خطراتی را با خودروهای تا 50 هزار تومان آماده می کنید.

همه چیز به بازپرداخت منتهی می شود، و ریسک در مقابل سود در پایان روز، فقط باید یک ماشین را بکشید تا سود زیادی را از بین ببرید تا پس بگیرید، اگرچه در NI، مرحمت کسی را بکشید، می توانید آن کیف بدنه را رزرو کنید.

2) در اطراف من ماشین ها اکثرا آلمانی هستند، حداقل 5 سال است که به فیات دست نزده اند. Vauxhall را می توان با autel یا op com برنامه ریزی کرد. من برای مرسدس از mb vvdi و سایمون تاچ استفاده میکنم.

بررسی ابزار vvdi bmw:
بازخورد huzionet @:
-> پشتیبانی از حافظه خوشه ابزار M35080 v6 - انجام شد
-> برنامه نویسی کلیدی در سال 2004 E60 با CAS2 موفق شد.
-> من توانستم کیت تستی را که با cas3، kgm، kombi، ahl ساخته بودم وصل کنم و کدنویسی کنم، جایی که ارتباط از طریق کابل d-can است. من توانستم دو کنترلر را کدنویسی کنم و متر را برنامه ریزی کنم. در واقع، قبل از این فعالیت ها، برنامه داده ها را از اینترنت دانلود می کرد. امروز سعی کردم به E83 وصل بشم مشکلی نداشت و باید این ماشین رو هم کد بزنم. ما موفق شدیم مسافت پیموده شده را در CAS3 + از طریق obd تغییر دهیم و مسافت پیموده شده را از حافظه خواندنی m35080v6 تغییر دهیم. فعلا سعی نکردم بیشتر روی ماشین انجام بدم.

-> من فکر می کنم که برنامه نویسی کلید به خوبی انجام شده است زیرا vvdi2 برای مدت طولانی کلیدهای CAS3 ++ را دارد.

بازخورد @MIKUr1:
ابزار vvdi bmw را دریافت کردم و در حال حاضر دو کلید را انجام دادم - یکی برای E63 CAS2 و دومی برای E87 CAS2. هر دو بدون مشکل، 3-4 دقیقه کار می کنند، اما در واقع، این دستاورد بزرگی نیست.
در F15 FA و کدنویسی را به درستی می خواند، اما نمی تواند دوباره کد کند. همچنین، پس از بارگیری تخلیه از EWS3 نشان می دهد که مسافت پیموده شده 0 کیلومتر است - البته مشکل چندان بزرگی نیست

بازخورد @lukasz_61:
من ISN را از MSD80 از 2008 E92 335i US خوانده ام. نه از طریق پورت OBD، بلکه با انجام یک مهار کوچک روی نیمکت مانند نمودار.

بازخورد @chrisi1909
نسخه جدید 1.50 از دیروز آماده دانلود است! چند تغییر.

بازخورد @mircea13n
من با پشتیبانی xhorse در مورد اشکالات sw صحبت کرده ام، گزارش هایی را با پاسخ به تیم تحقیق و توسعه xhorse ارسال کرده ام.

در سری F متوجه شدم که هر زمان که سعی می کنم یک واحد را رمزگذاری کنم، خرابی sw. افزودن کلید cas2 از طریق obd با موفقیت آزمایش شد.

ابزار VVDI MB BGA و نظرات:

vvdi mb دریافت که، من هر دو و abtires بار برای گرفتن رمز عبور کلید وحشتناک است.
من AVDI دارم، اما گاهی اوقات VVDI زمان های بهتری برای بیرون کشیدن رمز عبور از ماشین دارد. اما گاهی اوقات VVDI مزایایی دارد، گاهی اوقات نه. من می‌دانم که VVDI با توکن‌ها کار می‌کند، اما وقتی از کلیدهای VVDI Benz استفاده می‌کنید، برای آن هم مقداری توکن دریافت می‌کنید، و 4 نگیرید، که مقداری محاسبات رایگان/روز نیز وجود دارد و یک نسخه رایگان توکن برای یک مشت پول وجود دارد. .
از طرف دیگر AVDI همه چیز را 4 رایگان می کند، اما شما باید سالانه AMS را پرداخت کنید تا بتوانید از کل آن استفاده کنید.
عاقل‌ها هر دو را دارند + CGDI Benz، فقط برای اینکه بتوانند سریع‌ترین انتخاب را داشته باشند. برای مثال S-Class 2015، W222، akl.Abritas زمان شمارش نزدیک به 26-30 ساعت بود. VVDI 4-5 ساعت پیش بینی کرده بود.

PS: W222 2015 در fbs3. در کاغذهای ماشین 2015 بود، ویندوز را برای تاریخ بررسی نکردم.
VVDI را با کاتر کلید xhorse خریداری کنید و سپس روزی 1 توکن رایگان بخرید
فرض کنید پیشنهاد هنوز موجود است.

بررسی obdstar:
Obdstar خیلی خوبه
قیمت خوب… و بسیار خوب کار می کند. واقعا نسبت به قیمتش خیلی خوبه
من xpad 2 دارم و در مقایسه با …. OBDSTAR برتر است... فیات رنو بی ام و و مارک های دیگر که کار با تیم دیگری آسان نیست بسیار خوب کار می کند.

همچنین بسیار بهتر از Autel IM608.
من از X300DP استفاده می کنم و از آن بسیار راضی هستم. بیشتر ماشین های آسیایی و برنامه نویسی کلیدی روی ماشین های جدیدتر (به جز VAG BMW MB) با این یکی برای من انجام می شود.
یکی از اولین ابزارهای من، Xtool pro pad بود. این یک ابزار خوب است اما من تحت تأثیر قرار نگرفتم، من به obdstar نگاه کردم و بسیار شبیه به پد حرفه ای است، بنابراین من فرض می کنم که کمی متفاوت باشد اما نه خیلی. دوست خوب من OBDSTAR دارد. من مانند دو کلید برنامه ریزی کرده ام و آنقدر از ابزار استفاده نکرده ام که بگویم خوب است یا نه.
من فکر می کنم OBDSTAR بعد از تجربه، مزیت های زیادی نسبت به Xtool pro pad و Autel im608 دارد، مخصوصا برای ماشین های ژاپنی و ماشین های اروپایی، ارزش تست کردن را دارد.
روش پیش کد کردن تراشه ها با Obdstar:

برای کدگذاری اولیه کلیدها به برنامه نویس P001 برای obdstar نیاز دارید.

اگر در اروپا هستید، فکر نمی‌کنید که obdstar از خودروهایی مانند پژو، رنو، اوپل، فیات و ... پشتیبانی می‌کند، خیلی بهتر از im608 (صرف نظر از بنز) به نظر می‌رسد.
Obdstar قطعاً اولین انتخاب بر اساس قیمت و پوشش است. من همه آنها را دارم، به نظر می رسد auro به دنیا قول می دهد اما به اندازه کافی سریع در بازار اروپا عقب مانده است. Xtool خوب و یک ابزار مکمل مناسب است. من زمان زیادی را در شنژن با هر یک از تولید کنندگان گذراندم و توزیع در هر 3 پیشنهاد شده است، اما obdstar ابزار انتخابی است!

BTW ما یک ابزار جدید برای بازار اتحادیه اروپا داریم که به طور انحصاری برای obdstar با قیمتی در حدود 500 گیگابیت در روز عرضه می شود تا آزمایشی از آنچه obdstar می تواند انجام دهد را به شما ارائه دهیم! این obstar X300 Pro4 است.

قطعاً OBDSTAR x300 و پس از آن زمانی که شما می توانید یک smartpro تهیه کنید، من هنوز از x300 برای سرعت و وزن بیشتر از smartpro من برای برخی برندها ترجیح می دهم.

اگر از من بپرسید چه چیزی ur x300 بهتر از im608 یا pro pad است؟، پاسخ من این است: بستگی به ساخت ماشین دارد، مثل این است که بپرسید آچار مورد علاقه شما چیست، البته 10 میلی متر است اما شما نمی توانید همه کارها را انجام دهید. فقط با اون یکی
من OBDSTAR x300 dp دارم، با آداپتورهای RFID و EPROM، من واقعا از آن راضی هستم، هرگز مشکلی نداشتم.
من چندین کلید ساختم اما بیشتر از آن برای اصلاح مسافت پیموده شده استفاده می کنم. به هر حال برای انجام کار قفل سازی به ابزارهای دیگری نیاز دارید نه فقط یکی از این موارد که در اینجا پست شده است.

اگر قصد دارید یک OBDSTAR داشته باشید، بستگی به کار اصلی شما دارد، آنها جدیدترین ODO Master را برای تصحیح مسافت پیموده شده و X300 Pro4 برای قفل سازی دارند. قیمت آنها نصف OBDSTAR X300 DP Plus است.
OBDSTAR x300 صرفاً برای کلیدهای هوندا تویوتا و نیسان. و در آخر t300 برای فوردهای قدیمی با کلیدهای 4c.

لیست خودروهای obdstar x300dp plus IMMO
https://mega.nz/folder/FM4HgTLT#OYmHl7P_axaQuyTdzMbCTQ

لیست ماشین obdstar x300dp plus ODO
https://mega.nz/folder/YQoh0RpD#XOJYAmQqACkdeW1MXax5Fg

لیست ماشین برنامه نویسی کلید obdstar X300 PRO4:
https://mega.nz/folder/oZxFWBYR#lL_gKYHaOYPOSJPLLIBCtw

لیست خودروهای برنامه نویسی مسافت پیموده شده obdstar ODO MASTER:
https://mega.nz/folder/0c4hARiJ#cRfW9bki8Drx0RwnY9GAtA

نظرات برنامه نویس کلیدی Scorpio Tango
1). تانگو برای ساخت کلید از طریق تولید eeprom و ترانسپوندر استفاده می شود
شاید تانگو در رقابت مستقیم با Abrites نباشد. تانگو عمدتاً برای ساخت کلید از طریق eeprom و تولید فرستنده استفاده می شود در حالی که Abrites عمدتاً برای کلیدسازی و سایر عملکردها از طریق OBD استفاده می شود. نزدیکترین نقطه ای که آنها با آن برخورد می کنند این است که ابزار کلید Tag به عنوان یک کمک eeprom استفاده می شود.

حالا می توان گفت که تانگو می تواند به Tmpro و ad900 و zed bull و miraclone لگد بزند. اما دیگران التماس می کنند که متفاوت باشند.

من می‌توانم بگویم که Abrites اکنون در حال تبدیل شدن به یک رقابت بزرگ برای AD 100 Pro است.
تانگو به راحتی از نظر قابلیت اطمینان، کیفیت و پشتیبانی از مشتری به Abrites ضربه می زند. بدیهی است که نمی تواند به اندازه Abrites انجام دهد، اما حداقل برای اولین بار و هر بار کار می کند و می توانید بر خلاف Abrites به آن اعتماد کنید.

2). هر برنامه نویسی محدودیت هایی دارد
Tango، TMPro، Tag keytool، Arbrites مکمل هم هستند.
هر کدام محدودیت های خود را دارند و توسط تیمی از طراحان به گونه ای طراحی شده است. و طراحان تیم از همین گروه هستند.

اگر شکایت دارید که چرا تانگو از نوع transponder xxx پشتیبانی نمی کند، آنگاه tmpro راه حل است و بالعکس.
بنابراین هرگز یک ابزار وجود نخواهد داشت که همه مشکلات را پوشش دهد.

 

3) دو نسخه تانگو در چین، FLY و Skorpio-LK
من Tango را از چین دارم که به آخرین نرم افزار Scorpio-Lk Tango در وب سایت ارتقا یافته است، مشکلی نیست، ابزار عالی!
اما شما دو نسخه در دسترس از چین دارید، نسخه ارزان‌تر حدود 200 دلار آمریکا زباله‌های کلون/کپی است و در Skorpio-LK به‌روزرسانی نمی‌شود……
قیمت اصلی تانگو - بیش از 1000 دلار است و همه چیز خوب کار می کند، باید ظرف یک ماه پس از خرید در Skorpio-LK ثبت نام کنید و اگر به اینترنت وصل نشدید ابزار سرور قفل می شود، می توانید ماژول های اضافی را از Skorpio-LK no خریداری کنید. چالش ها و مسائل.

4) من Fly tango جدید V1.111 را امتحان کردم، کار نمی کند. قبل از آپدیت کمی کار می کرد. به عنوان مثال می توانم کلید Skoda 1998 iD33 را قرمز کنم. ولی بعد از آپدیت هیچی کار نمیکنه به جز اسناد، این کار می کند. من از آن در ویندوز XP استفاده می کنم، بدون پرچم زرد. وقتی نرم افزار Fly tango را چک می کنم می گوید همه چیز اوکی است، اما خط آخر می گوید برخی از خطاها. من با شرکت فلای تماس گرفتم، اما آنها علاقه ای ندارند، احتمالاً به این دلیل که می دانند کار نمی کند. هر گونه پیشنهادی، سپاسگزار خواهم بود. فکر کنم باید تانگو اورجینال بخرم. من گمراه شدم زیرا برخی از بچه ها در DK گفتند که مانند اصلی کار می کند، اما به روز رسانی نشده است. FLY TANGO V1.111 کار نمی کند

5) توابع تانگو: پوشش، خواندن، نوشتن و تولید فرستنده. کیلومتر، VIN و نوع فرستنده را بخوانید.

پشتیبانی از فرستنده تانگو: فرستنده فیلیپس، فرستنده تمیک، فرستنده مگاموس، فرستنده تگزاس، اتمل

توجه داشته باشید که در اینجا منظور من اصلی از Scorpio است، نه ارزان قیمت FLY
شاید اگر به تازگی کلون TM100 را از شرکت FLY خریداری کرده اید، مقداری دلار خوب پس انداز کنید. اما باگ های زیادی دارد و گاهی اوقات بی دلیل خراب می شود. آن را برای تعمیر برگردانید، اما چند ماه بعد، احتمالاً دوباره مرده است. آن‌ها نمی‌توانند به رفع اشکال یا مشکل دستگاه‌هایشان کمک کنند

به طور خلاصه، تانگو از TM100 پایدارتر است.
شاید TM100 همچنان کامل باشد.
اما اگر جرات خرید یک محصول جدید را ندارید، به جای آن Scorpio Tango را انتخاب کنید.

6) تانگو بیشتر قابل استفاده است زیرا گزینه های زیادی دارد و نرم افزارها بسیار ارزان و 100% امن هستند!! هر به روز رسانی کلید سازان رایگان جدیدی را به ارمغان می آورد. به چند به‌روزرسانی شبیه‌سازی id8c، شبیه‌سازی id48 به همراه چند ماژول رایگان نگاه کنید، هر یک از موارد دیگر را به عنوان به‌روزرسانی رایگان ارائه دهید. همچنین شامل bmw/vag، پرداخت به ازای هر نام تجاری بسیار ارزان است و پس از پرداخت، بیشترین به روز رسانی برای این مارک ها رایگان است.

همچنین تانگو برای اسکن کد بیش از 24 ساعت به رایانه شخصی متصل بود. هنوز هم کار می کند.

تانگو یک بسته رایگان دارد اما مشکل این است که اکثر نرم افزارها رایگان نیستند، برای دریافت بیشتر آنها باید هزینه پرداخت کنید.

با تانگو می‌توانید با فرستنده‌های اصلی (بسیار ارزان‌تر از TPX...) کار کنید و وقتی کلید (pcf7936) را مانند ابزار دیگری می‌سازید، نیازی به تطبیق چیزی ندارید. تمام کلیدهای تولید شده توسط تانگو آماده شروع هستند.

من واقعا عاشق تانگو هستم، تانگو قدم به قدم رشد می کند، این چیزی است که من دوست دارم. من فکر می کنم مشکل اصلی دستگاه نیست، مشکل اصلی پشتیبانی است. توزیع کننده آنها همیشه تاخیر در پاسخ، بنابراین چه کسی می تواند پشتیبانی سریع آن دستگاه خوب است.


بررسی های Lonsdor K518:


من Lonsdor K518 دارم و با همه فوردهای جدیدتر خوب کار می کند. حتی با گم شدن تمام کلیدها. من 2018 Explorer، 2017 Expedition، 2015 F150 و غیره را انجام داده ام.
با برنامه نویسی کلید مازراتی نیز خوب کار می کند.

لندرور پوشش خوبی دارد.
من BMW FEM/BDC را انجام دادم همه کلیدها گم شدند. (با Lonsdor راحت تر از Autohex و VVDI بود).

معایب Lonsdor K518:
می تواند کلید جدیدی را برای Continental MQB اضافه کند، نه Jonson control MQB

بررسی مینی ACDP:


بررسی droidwayne65 @
تا الان برای من خوب کار کرده است اما فقط برای موارد EGS از آن استفاده می کنم.

@ PixelsFixed
خوب من از آن برای موارد زیر استفاده کردم:
CAS3+ خواندن و نوشتن فلش و eeprom. عالی
کلیدهای یدکی FEM/BDC. نقطه در.
Cas4 AKL و کلیدهای یدکی. نقطه در.
JLR KVM قفل شده است. نقطه در.
تعمیرات FRM. دوباره، نقطه به نقطه.
این در حال تبدیل شدن به یکی از ابزارهای مورد علاقه من است.

@ Jimmy07
چند CAS3+ و 16 Jag XF را بدون هیچ مشکلی انجام دادید
من هرگز ابزار چینی را مستقیماً از چین نمی خرم. بله، برای خرید از یک تامین کننده محلی هزینه بیشتری می پردازید، اما از پشتیبانی برخوردار هستید و در صورت خراب شدن ابزار می توانید آن را برگردانید.
همچنین CAS4/4+ بدون مشکل

@DayvG
من یکی را صرفاً به دلیل ارزان بودن آن خریدم، برای بازسازی Comfort Access به چیزی نیاز داشتم که بتواند کلیدها را بسازد و CAS را بخواند. این 300 پوند بود و هر کاری که نیاز دارم را انجام می دهد. این کلیدها را بدون نقص در CAS4 از طریق OBD می سازد. من می دانم که گران ترین نیست، اما کلیدهای روی OBD یک گزینه عالی است!

به روز رسانی:
من یک ACDP mini صرفاً برای ایجاد کلیدهای CAS4 جدید برای F10 خود و شبیه سازی CAS4 خود برای بهبود دسترسی راحت خریدم. کلون CAS عالی کار کرد و در افزودن کلیدهای جدید به CAS اهداکننده پس از شبیه‌سازی و همچنین عملکرد کلیدهای اصلی موفق بود. خواندن CAS4 از طریق ICP هر بار برای اولین بار کار می کند و هیچ نقص یا خطایی نداشته ام. مشکل روش من این بود که شبیه‌سازی CAS4 اصلی، HWAP را نیز کپی کرد که جنبه‌های Comfort Access CAS اهداکننده را غیرقابل اجرا کرد. راه حل توسط یکی از دوستان ارائه شده است که CAS را با استفاده از ابزار دیگری رمزگشایی کرده است، فکر می کنم Autohex. من هنوز مجبور بودم DME ISN را از ACDP برای او فراهم کنم تا داده های CAS را رمزگشایی کنم.

ACDP دارای برخی عملکردهای قابل استفاده است اما مطمئناً یک ابزار حرفه ای نیست. من از رابط تلفن همراه استفاده نمی کنم، من از نرم افزار رایانه شخصی استفاده می کنم.

@willisodhiambo
درست است، ACDP یکی از بهترین ابزارها است. بدون لحیم کاری و آنچه را که برای ساخت کلید و خواندن icp از cas لازم است انجام می دهد.
Explorer دست و پا گیرترین ابزار است (شما به ابزار keytag نیاز دارید، اکسپلورر Ecu نیاز دارد که dme's e.t.c را باز کنید) اما یکی از بهترین ابزارهای همه جانبه، Autohex کارها را تا حد ممکن آسان می کند و همچنین یکی از بهترین ها در همه کارها است.

@MarioIL
من جدیدترین مورد را دارم ACDP من فقط 2 ماهه است. ACDP FULL BMW PACKAGE را خریدم.
البته کلیدهای CAS3-4 با حالت ICDP ACDP مشکلی ندارند
تعمیر FRM نیز خوب کار می کند

به روز رسانی:
من از آن برای چند کلید استفاده کردم و مقابله با ecus سری f هیچ مشکلی با آن نداشت،
bdc را برای برنامه نویسی کلیدی امتحان کرده اید، از طریق آداپتور به bdc متصل نمی شود
نیاز به تست بیشتری دارد اما تا کنون برای کلیدهای cas4/3 خوب کار می کند.

به روز رسانی:
همین دیروز کلید CAS4 KR55WK49663 را انجام دادم مثل یک جذابیت کار کرد، باید آن را روی fem و bdc تست کنم، اما CAS هرگز مشکلی نداشت. من از آیفون هم استفاده میکنم

بررسی برنامه نویس کلید Autek IKey820 OBD

 

Autek IKey820 برنده Superobd SKP900 در:
برنامه نویس کلید OBD Autek IKey820 10 برابر بهتر از Superobd SKP900 است.
Autek IKey820 می تواند تا سال 2018/2019 با خودرو کار کند و می تواند به طور مداوم به صورت آنلاین به روز شود.
Superobd SKP900 می تواند قبل از سال 2015 / 2016 با خودرو کار کند و در آینده نمی تواند به روز شود.

کلید برنامه از طریق OBD
دارای دستورالعمل روی صفحه به جای دفترچه راهنمای کاربر کاغذی
توکن های رایگان: IKey 820 با 500 توکن ارائه می شود. وقتی 500 توکن را تمام کردید، می توانید 200 توکن دیگر را بارها و بارها بارگیری مجدد کنید.

بهترین برای: فورد، لینکلن، مرکوری، کرایسلر، جیپ، دوج، جنرال موتورز، بیوک، کادیلاک، شورولت، پونتیاک، میتسوبیشی، سوبارو

پیوست ها:
بررسی برنامه نویس کلید Autek IKey820 فورد
بررسی برنامه نویس Autek IKey820 Dodgekey

مناسب برای: سیتروئن، دی اس، فراری، فیات، جی ام سی، هوندا، آکورا، ساب، هیوندای، اینفینیتی، ایسوزو، جگوار، لندرور، کیا، لکسوس، مازراتی، مزدا، ام جی، نیسان، اوپل، پژو، پورشه، رنو، سایون ، اسمارت، سوزوکی، تویوتا، فولکس واگن، آئودی، بی ام و، مینی، بنز و غیره

VAG نسل 4 و 5 IMMO: پشتیبانی نمی شود، فقط تا IMMO نسل 3.5 را پشتیبانی می کند.

تراشه تویوتا G & H کلید افزودن کلید و برنامه نویسی گم شده همه کلیدها:
ماشین های آمریکای شمالی بله و نیازی به کارت هوشمند شبیه ساز ندارند.
سایر مناطق کلید جدید بله را اضافه می کنند و همه کلیدها خیر را گم می کنند
سال: تا 2018 / 2019 سال.
معمولا آپدیت Autek IKEY820 رایگان است. دو مجوز زیر با هزینه اضافی می باشد.

*** به فروشنده یک آدرس ایمیل معتبر و شماره سریال دستگاه بدهید، فروشنده حساب کاربری و رمز عبور را برای به روز رسانی ارائه می دهد.

برنامه نویس کلید XTool
بررسی Xtool X100 Pro2 IMMO
اگر کلید وسیله نقلیه خود را گم کردید، این یک ابزار عالی است، یک قفل ساز یا اینکه فروشنده این کار را انجام دهد حدود 500 هزینه برای شما خواهد داشت، بنابراین با انجام این کار خودتان با این دستگاه، تقریباً 300 دلار صرفه جویی می کنید این دستگاه همچنین دارای یک اسکنر قدیمی 2 و روشن است. مدل ها را انتخاب کنید، می توانید مایل های خود را تنظیم کنید. در کل این یک محصول عالی است و بسیار خوب ساخته شده است.
مانند جذابیت کار کرد. برای اولین بار برای Lexus Rx350 2014 خود یک کلید پس از فروش برنامه ریزی کردم.
قادر به برنامه نویسی 3 کلید پس از فروش برای Outback XT 2009 من هستم و از ایموبلایزر یا کد آموزشی درخواستی نمی کند.
بازخورد برخی از کاربران، برای خودروهای قدیمی خوب است، نه برای خودروهای جدید.

لطفا Xtool X100 Pro2 IMMO Carlist را بخوانید:
https://mega.nz/folder/gVR3CATQ#6WBDvLoXm7DgIAh–qay_g


بررسی Xtool X100 Pad2 IMMO
Xtool X100 Pad2 بله

شورت:
Onix 2014 افزودن کلید اوکی است
Cruze 2013 کلید اضافه کنید اوکی
کبالت 2015 کلید اضافه کنید اوکی

Opel/Chevy:
مونتانا 2009 کد پین را بخوانید و کلید را اضافه کنید خوب
کلید افزودن کورسا c 2010 مدل برزیلی مشکلی ندارد

کلید یدکی 2012 تحت Opel Vivario یا هر سیستم 1-8 برنامه ریزی نمی شود. برنامه ریزی شده تحت رنو ترافیک 2 کلید 2 دقیقه.

آب کم عمق:
فیستا 2011 کلید اضافه کنید خوب است
فوکوس 2012 کلید اضافه کنید اوکی
تمرکز titaniun 2014 کلید اضافه کنید اوکی

فورد C-max 2011 کلید افزودن اوکی.
2009 فورد فوکوس AKL 2 دقیقه انجام شد اما در منوی فورد چین
فورد EcoSport 2015 ترانسپوندر برنامه ریزی شده کلید بدون تیغه و ریموت OK
همه کلیدها گم شدند

فورد ترانزیت 2011 اروپا
اضافه کردن کلید آبی ok

فورد موستانگ 2013 کلید اضافه کنید اوکی!

رنو:
Sandero 2014 (نسخه قدیمی) کلید اضافه کنید اوکی،
Sandero 2009، کلید اضافه کنید خوب
Kangoo 2011 افزودن کلید خوب است

من چندین Megane Scenic 2 را قبل از سال 2008 به خوبی انجام داده ام. پس از سال 2008، Xtool X100 Pad2 کد پین را اشتباه خواند. اما با پین صحیح اوکی کارت را برنامه ریزی می کند.

کارت دکمه رنو Scenic 2 2006 Scenic 3 ساخت 2010
سنجاق در کمتر از یک دقیقه و کارت برنامه ریزی شده در یک دقیقه. پین خودکار بدون نیاز به تایپ آن.

تمام رنو در منو تست شده، آخرین به روز رسانی رفع تمام اشکالات، ابزار بسیار خوب برای ماشین های فرانسوی (از جمله PSA)
کانگو 2; برنامه نویسی کلید اوکی
مگان 2; برنامه کارت اوکی است
Twingo 2; برنامه نویسی کلید اوکی، کنترل از راه دور خوب است
Clio 3; برنامه نویسی کلید اوکی
استاد 3; برنامه نویسی کلید اوکی است

سیتروئن:
سیتروئن c3 2008 پین کد را بخوانید و کلید را اضافه کنید خوب است
سیتروئن c4 2010 کلید اضافه کنید اوکی
سیتروئن C4 2005 پین کد خوانده نشد در نسخه فرانسوی! اما خوب در انگلیسی

سیتروئن برلینگو 2008 سال خواندن پین کد (نوع 3) خوب، اضافه کردن کلید از راه دور ok! (تست شده می تواند پین را حتی Akl بخواند.)

پژو:
207 2010 کلید اضافه کنید خوب است
206 2007 کلید اضافه کنید خوب است

هوندا:
مدنی 2011 کلید اضافه کنید اوکی
مدنی 2007 کلید اضافه کنید اوکی
کلید افزودن هوندا سیویک 2002 id48 اوکی بود!
هوندا hr 2015 کلید اضافه کنید اوکی

VW:
گلف 2003 بخوان کلید اضافه کن باشه
gol 2012 g5 کلید اضافه کنید اوکی
voyage 2009 کلید را اضافه کنید خوب است
سانتانا 2005 کلید اضافه کنید اوکی
parati 2007 اضافه کردن کلید اوکی
fox 2008 اضافه کردن کلید بسیار خوب است.

Vw Sharan 2003 افزودن کلید ok
Vw golf4 2001 بدون خواندن کد پین، کلید برنامه اوکی است.
فولکس واگن پاسات 2004 پین کد را بخوانید ok کلید برنامه ok!

ساخت کلید MQB برای اشکودا فابیا 2016 با bad2

آئودی Q7 2008 تصحیح مسافت پیموده شده – خوب
انجام کار در منوی 2009-2011 - زمان انتظار حدود 20 دقیقه، باید صبور باشید

VW Polo 6R 2011 – خط تیره مشکی – تصحیح مسافت پیموده شده – خوب


آئودی TT 2001 پین خواندن، کلید اضافه و ریموت همه چیز خوب است
2007 Audi A4 2.0 TDi اضافه کردن کنترل از راه دور 2 دقیقه بسیار خوب نشان می دهد که چه اسلاتی برنامه ریزی شده اند و به شما امکان می دهد اسلات 1-4 را برای کنترل از راه دور جدید انتخاب کنید.
MVP شکست خورد
Golf 6 2010، کپی از OK، اطلاعات immo را خوب بخوانید، کلید فروشنده را تأیید کنید.
کلید Golf 7 MQB، کلید اضافه با KC100: OK

صندلی:
seat altea 1.9 tdi 2008 افزودن ریموت جدید (که توسط ابزار vvdi برنامه ریزی شده است) موفق شد!
کلید افزودن nit tryed ( پین پین خوانده نشد) id48 جدید کپی شده توسط silca rw4+.

Seat Leon سال 2000:
پین را بخوانید: پین اشتباه را می خواند (vag tacho 5.0 پین صحیح را می خواند)
افزودن کلید: OK
افزودن کنترل از راه دور: خوب
تنظیم KLM: خوب

Seat Leon سال 2003:
پین را بخوانید: خوب
افزودن کلید: OK
افزودن کنترل از راه دور: خوب
تنظیم KLM: خوب

Seat Leon سال 2004:
پین را بخوانید: خوب
افزودن کلید: OK
افزودن کنترل از راه دور: خوب
تنظیم KLM: خوب
همه از VDO K-line خوشه ای استفاده می کنند

فیات:
uno way 2013 dash،، پین کد را بخوانید، یک کلید فروشنده بسازید، و کلید افزودن اشکالی ندارد
فیات uno 2007 کلید تهیه شده توسط effi و اضافه شده توسط پد 2 اتصال obd + پین کد،
کلید Fiat palio fire economy 1.0 سال 2010 توسط پد 2 اضافه شد، مانند fiat uno
فیات استرادا، 2009 و 2008، همان uno و palio
همه آنها imobox 1k59h،

فیات doblo 2003 کلید تهیه شده توسط effi و اضافه شده توسط pad 2
فیات سینا 2001 کلید تهیه شده توسط effi و اضافه شده توسط پد 2
کلید Fiat palio wekend 2002 توسط effi تهیه شده و توسط pad 2 اضافه شده است
همه آنها یک کامپیوتر بدنه،، 93lc66،،
مادربرد بزرگ و مادربرد کوچک

کیا اسپورتیج 2015/16 کلید اضافه کنید اوکی
x100 pad2 پین کد خواندنی کیا سورنتو 2016 OK


فیات پالیو 2005 bc 1k79x
فیات پالیو 2011 bc 1k79x
فیات سینا 2007 bc 1k79x
فیات استرادا 2009 bc 1k79
همه آنها کلید Okay را توسط obd +pin code،، کلید آماده شده توسط zed bull + effi اضافه کردند.

فیات گران سینا 2014
کلید تهیه شده توسط effi+upa+zed bull
و کلید اضافه شده توسط pad2 توسط obd،،
bcm 326 گرم،

اطلاعات بیشتر در: https://blog.uobdii.com/xtool-x100-pad2-key-program-pin-code-read-feedback/

Xtool X100 PAD3:
Xtool آخرین برنامه نویس کلید X100 PAD3 یک برنامه نویس حرفه ای کلید تبلت است که نه تنها برنامه نویسی کلید را به مشتریان ارائه می دهد، بلکه عملکردهای ویژه پیشرفته ای از جمله برنامه نویسی کلید، تنظیم مجدد چراغ سرویس روغن، تنظیم مجدد چراغ سرویس تسمه تایم، تنظیم مجدد چراغ هشدار فشار تایر، تنظیم مجدد EPB را نیز ارائه می دهد. تنظیم مجدد بدنه دریچه گاز، تنظیم مجدد DPF، تنظیم مجدد باتری، کالیبراسیون زاویه فرمان و تشخیص موتور OBD-II.


در حال ارتقا باشد.
منبع: https://blog.uobdii.com/best-car-key-programmers-reviews/

www.uobdii.com

نرم افزار VXDIAG Latset در سال 2022

نرم افزار VXDIAG Latset در سال 2022:
BMW: ISTA-D 4.30.43, ISTA-P 3.68.08
BENZ: 2021.12، xentry 30.8.2.1_v2، DTS 8.13.029
VW: 8.2.0
JLR: V160
PWII: V18.100.000
VOLVO: 2014D
فورد: V124
مزدا: V124
GM: GDS2 V22.2.033 / 2021.4، tech2win 23.002،
تویوتا: V16.20.023
HONDA: HDS V3.102.054
SUBARU: 2020.7، SSM3 V1.57.71.8، SSM4 V22.60

نرم افزار کامل:
هارد 2 ترابایتی با نرم افزار برندهای کامل برای VXDIAG MULTI TOOL

دستگاه با نرم افزار کامل: 
VXDIAG VCX SE برای بنز با هارد دیسک نرم افزار برندهای کامل 2 ترابایتی
ابزار چندگانه VXDIAG برای برندهای کامل

مروری بر نرم افزار VXDIAG:
تویوتا V16.20.023


GM: GDS2 V22.2.033 / 2021.4، tech2win 23.002


BMW ISTA-D 4.30.43, ISTA-P 3.68.08


FORD V124


MAZDA V124

بیشتر بدانید: https://www.uobdii.com/wholesale/1tb-hdd-for-vxdiag-scanner.html