"X-431 FIX" یک همکاری مشترک بین Launch Tech Company و HaynesPro® در اروپا است. این راهنمای تعمیرات حرفه ای برای اتومبیل های سواری، وسایل نقلیه تجاری سبک و کامیون ها ارائه می دهد. عملکرد پایگاه داده داده های تعمیر و نگهداری، تکنسین های تعمیر را قادر می سازد تا به سرعت و با دقت تعمیر و نگهداری خودرو و توسعه تشخیصی را انجام دهند.
عملکرد "X-431 FIX" اکنون فقط توسط Launch X431 Pad VII و Launch Pad V پشتیبانی می شود. سایر دستگاه های راه اندازی به زودی برای پشتیبانی به روز می شوند.
چگونه از عملکرد "X-431 FIX" استفاده کنیم؟
1. مرکز اطلاعات صفحه اصلی تبلت -> اطلاعات تعمیر -> X-431 FIX را انتخاب کنید
2. پس از فرآیند تشخیص هوشمند، روی دکمه X-431 FIX در زیر DTC کلیک کنید
3. با نام کاربری و رمز عبور "X-431 FIX" وارد شوید. دفعه بعد به طور خودکار وارد سیستم می شود.
چگونه می توان اکانت پایگاه داده "X-431 FIX" را دریافت کرد؟
میتوانید مرکز خرید X431 را از تبلت Launch خود مستقیماً خریداری کنید. قیمت اکانت بسته به منطقه ای است که دستگاه در آن فروخته می شود. مشتریان هنگام خرید باید اطلاعات دریافتی را به درستی پر کنند. ایمیل کلید ارسال رمز عبور حساب کاربری است و ظرف 7 روز کاری پردازش می شود.
قبل از خرید، می توانید یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه نیز دریافت کنید.
1. روی دکمه [Trial] در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید و آدرس ایمیل تماس را پر کنید.
2. حساب آزمایشی ظرف 7 روز کاری باز می شود و حساب آزمایشی و رمز عبور عملکرد X-431 FIX را از طریق ایمیل ارسال کنید.
3. لطفاً حساب آزمایشی و رمز عبور را به موقع بررسی کنید و در دستگاه وارد شوید. پس از ورود، اطلاعات حساب به طور خودکار ذخیره می شود و در مدت اعتبار می توان به طور خودکار وارد سیستم شد.